Za nákupy v Tchibo ponúka MasterCard víkend v Paríži na nezaplatenie

0
1168

Spoločnosť MasterCard® pripravila v spolupráci so spoločnosťou Tchibo novú kampaň na podporu bezkontaktného platenia. Od 15. októbra do 30. novembra môžu držitelia bezkontaktných kariet MasterCard® PayPass™ a Maestro® PayPass™ čerpať zľavu 10 % na aktuálnu kolekciu spotrebného tovaru vo všetkých kamenných obchodoch Tchibo.

Držitelia bezkontaktných kariet MasterCard si tak môžu zadovážiť tovar z najnovšej kolekcie Tchibo výhodnejšie a zároveň získať prekvapenie na nezaplatenie – víkend v Paríži pre dvoch.Navyše môžu ochutnať kávovú špecialitu „Café Rozprávkar“ za exkluzívnu cenu 0,79 EUR.

Prekvapenie na nezaplatenie

Zákazníkom, platiacim bezkontaktnou kartou, pripravila spoločnosť MasterCard počas trvania kampane aj tzv. Priceless Surprise, čiže úplne nečakané prekvapenie v podobe víkendového zájazdu v Paríži pre dve osoby.

„Pri nákupoch sa môžu zákazníci občerstviť kávovou špecialitou Café Rozprávkar za akciovú cenu 0,79 EUR. Tento nápoj pripravila spoločnosť Tchibo exkluzívne pre MasterCard v súvislosti s premiérou nového českého filmu Rozprávkar v réžii Vladimíra Michálka. MasterCard ako hlavný partner filmu divákom ukáže, že hľadať mince po vreckách a počítať hotovosť sa už nenosí. In sú totiž bezkontaktné platby a platby mobilom pomocou aplikácie MasterCard Mobile“, hovorí Martina Piskorová, riaditeľka marketingu MasterCard Europe pre Českú a Slovenskú republiku.

Súťaž s filmom Rozprávkar

Každý zákazník, ktorý za svoj nákup počas jesennej kampane zaplatí v predajni Tchibo bezkontaktnou kartou MasterCard, získa unikátny kód do aplikácie Rozprávkar, ktorá je prístupná na webových stránkach www.mastercard-soutez.cz. Tu môže okamžite súťažiť o vstupenky na film, stretnutie so spisovateľkou Barbarou Nesvadbovou, kávovary Cafissimo a ďalšie hodnotné ceny.