Spoločnosť MasterCard zverejňuje výsledky prieskumu, ktorý odhalil nákupné zvyklosti Slovákov v segmente oblečenia a módnych doplnkov. Prieskum ukazuje, že takmer dve tretiny ľudí nakupujú podľa aktuálnych módnych trendov a že Slováci s obľubou využívajú akčné ponuky a súťaže.
Výsledky lokálneho prieskumu[1] spoločnosti MasterCard ukazujú, koľko Slováci za nákup oblečenia, topánok a módnych doplnkov minú. Viac ako polovica Slovákov (58 %) za tento tovar v obchode nechá v priemere do 35 eur za mesiac. Viac ako štvrtina (27 %) respondentov je ochotná za najnovšie módne hity zaplatiť do 70 eur mesačne. Iba štyri percentá ľudí neváhajú do módy investovať každý mesiac viac ako sto eur.
Takmer polovica opýtaných (43 %) si minimálne raz za mesiac urobí nákupom oblečenia radosť. Zároveň takmer dve tretiny Slovákov (60 %) nakupujú odevy a obuv s ohľadom na aktuálne trendy blížiacej sa módnej sezóny.
Jedinečnú príležitosť, ako si doplniť šatník exkluzívnym oblečením a doplnkami, a zároveň získať mimoriadne výhody, ponúka MasterCard držiteľom kariet MasterCard a Maestro vďaka svojmu vernostnému programu Priceless Specials. „Celý program je unikátny tým, že zákazník pri platení kartou MasterCard získava v partnerských obchodoch zľavy a navyše pri sebe nemusí nosiť ďalšiu vernostnú kartičku. Registrovaní členovia programu majú tiež možnosť vyhrať splnenie svojho sna,“ hovorí Martina Piskorová, marketingová riaditeľka MasterCard, „ako v prípade nedávno ukončenej špeciálnej akcie v spolupráci s Orsay.“
Zákazníci obľúbeného dámskeho obchodu s odevmi Orsay sa mohli prihlásiť do súťaže „Víkend v Londýne s Orsay“, ktorá prebehla tento rok v októbri a novembri. Každý majiteľ platobnej karty MasterCard alebo Maestro zaregistrovaný v programe Priceless Specials získal späť 2 % z ceny každého nákupu oblečenia v obchodoch Orsay po celom Slovensku. Zároveň bol zaradený do žrebovania o pobyt v Londýne, kde si okrem nákupu so stylistom mohol užiť večeru v známej trendy reštaurácii aj fotografovanie na londýnskych ikonických miestach. Čakalo na neho tiež špeciálne prekvapenie. Na www.specials.sk stačilo napísať, prečo práve on/ona má vyhrať výlet do Londýna.
[1] Prieskum bol realizovaný výskumnou agentúrou g82 na vzorke 620 respondentov vo veku 18+.