PR agentúra Media In sa stáva na rok 2015 komunikačným partnerom BAUHAUS špecializované centrum pre dielňu, dom a záhradu, ktoré patrí k najvýznamnejším medzinárodným obchodným koncernom. Odborné centrum BAUHAUS, ktorého slogan je „Keď sa to má podariť“, pôsobí už v 18-tich krajinách Európy.
Prostredníctvom PR agentúry Media In bude spoločnosť BAUHAUS informovať médiá, širokú verejnosť i malé a stredné stavebné firmy či živnostníkov o aktuálnych témach, novinkách, službách a riešeniach v oblasti stavebníctva, bývania, záhrady a staviteľstva, a taktiež poskytovať stanoviská predstaviteľov BAUHAUS k aktuálnym témam.
BAUHAUS od svojho založenia v roku 1960, je jedným z najväčších a najúspešnejších obchodných podnikov na európskom trhu. Po55-tich rokoch od svojho vzniku expanduje na Slovensko. Veľkopredajňa BAUHAUS, ktorá vo Pharos Business Parku v Bratislave onedlho privíta svojich prvých návštevníkov ponúkne svojim zákazníkom široký sortiment v podobe viac ako 120.000 druhov výrobkov v 15-ich špecializovaných oddeleniach. Významným benefitom pre zákazníkov bude nielen široká ponuka produktov, ale i otváracie hodiny, vernostný program zákazníckych zliav, odborné poradenstvo, služby zákazníkom na vysokej úrovni, požičovňa náradia, centrum na miešanie farieb, predĺžená záruka na tovar, finančné služby, „Drive-In ARENA“ či v neposlednom rade ideálny pomer cena vs vysoká kvalita, sú jedni z mnohých výhod, ktoré stavajú novú bratislavskú veľkopredajňu BAUHAUS do konkurenčnej výhody.
Úspech spoločnosti BAUHAUS je založený na podnikateľskej odvahe a vyznačuje sa výraznou dynamikou.