OKNOPLAST podporil projekt Stanica Žilina – Zárečie

0
1432

OKNOPLAST, popredný výrobca okien v Európe, sa stal partnerom a oficiálnym sponzorom projektu Stanica Žilina Zárečie, ktorý je slovenskou podobou takzvanej „kulturfabrik“. OKNOPLAST podporou projektu napĺňa svoje stanovené záväzky v rámci trvalo udržateľného rozvoja.

Stanica Žilina – Zárečie patrí do medzinárodnej siete nezávislých kultúrnych inštitúcií (napríklad network Trans Europe Halles), ktoré vznikli na báze občianskych iniciatív mladých ľudí revitalizujúcich prázdne industriálne a obchodné objekty na priestory pre súčasné umenie a kultúrno-sociálne aktivity.1okno_1dvere

„Sme radi, že spoluprácou prispievame k vývoju miestnych komunít a môžeme podporovať mladých talentovaných umelcov, ktorí svoj voľný čas a elán investujú do rozvoja kultúry. Táto oblasť je v súčasnosti veľmi vyhľadávaná,“ uviedol Filip Ostrowski, Špecialista marketingovej komunikácie pre CEE v spoločnosti OKNOPLAST.

„OKNOPLAST podporil rozšírenie projektu Stanica Žilina Zárečie o nový recyklovaný lodný kontajner, ktoré vytvorili nové priestory sály S2 (www.stanica.sk/s2). Tieto priestory budú využívané celoročne, napríklad v lete pre návštevníkov najväčších akcií na stanici (festivaly Fest Anča a Kiosk) a v zime najmä pre divákov zo sály S2. Rozšírená časť areálu je typickým príklad recyklovanej nízko nákladovej architektúry a alternatívneho staviteľstva, na ktoré sa špecializujeme posledné roky a tak sa stanica rozširuje,“ uviedol Marek Adamov, riaditeľ Stanice Žilina Zárečie.

Stanica v budove starej, no stále funkčnej železničnej zastávky Žilina-Záriečie, je spojením nezávislého kultúrneho priestoru, umeleckého laboratória a kolektívu aktivistov. Na neoznačenej mape súčasnosti chceme byť prestupným uzlom, v ktorom sa kriticky uvažuje, tvorí a vzdeláva. Pokračujeme v písaní príbehu malej stanice, kde sa vždy križovali cesty miestnych obyvateľov i cestujúcich zďaleka.

Viac informácií sa nachádza na: http://www.oknoplast.sk/sk
Sledujte nás aj na Facebooku oknoplast.sk.

Spoločnosť OKNOPLAST

OKNOPLAST patrí už 20 rokov k expertom vo výrobe plastových a hliníkových otvorových systémov. Od januára 2012 je OKNOPLAST top sponzorom futbalového klubu Inter Miláno a od septembra 2013 francúzskeho klubu Olympique Lyon a nemeckého Borussie Dortmund.  Svojim zákazníkom poskytuje služby šité na mieru prostredníctvom 1 600 predajní na Slovensku, v Čechách, v Nemecku, v Taliansku, v Rakúsku, vo Francúzsku, v Maďarsku, v Slovinsku, vo Švajčiarsku a Poľsku. Najkvalitnejšie komponenty, automatizovaný strojový park a najmä kvalifikovaný personál sú zárukou najvyššej kvality výrobkov spoločnosti OKNOPLAST. Jej potvrdením je európsky certifikát kvality Q-Zert, ktorý spoločnosť získala od nemeckého ústavu ift Rosenheim. Výrobný proces je riadený on-line a spĺňa všetky požiadavky ISO 9001:2000, ako aj novej normy Európskej únie EN 14351-1:2006. Spoločnosť má vlastné R&D oddelenie, ktoré pracuje nad sústavným zdokonaľovaním a hľadaním jedinečných riešení. Vďaka svojej inovatívnosti, ako prvá firma v Európe priniesla na trh množstvo riešení, ktoré sú dnes štandardom v sektore okien a dverí z PVC a tým udáva trendy v jeho rozvoji. Okrem iného sú to päťkomorový profil, sklo s koeficientom tepelného prieniku U=1,0, nízky balkónový prah a mnohé iné. Spoločnosť zamestnáva vyše 1 000 ľudí, ktorí predstavujú vysokú úroveň profesionality a odbornosti. Bohatá ponuka profilov, výplní, široká škála farebných odtieňov a doplnkov, a najmä presnosť vyhotovenia sú aspektmi, vďaka ktorým sa výrobky OKNOPLAST odlišujú vzhľadom a najvyššou estetickou úrovňou, pričom vytvárajú skutočnú vizitku stavby. Zákaznícke prieskumy a mnohé názory odborníkov potvrdzujú, že OKNOPLAST je momentálne  jednou z najlepšie rozpoznávaných značiek v Európe a to nielen medzi ľuďmi v sektore otvorových systémov, ale aj medzi koncovými zákazníkmi.