Napriek svojej dvestodesaťročnej tradícii má Becherovka všetky prvky modernej značky: v kampaniach využíva influencerov, online je jej prirodzeným prostredím a už takmer rok má svojho prvého slovenského Becherovka ambasádora.
„Dosiahnutie miliónu predaných litrov Becherovky je krásnym príkladom toho, že kvalitný produkt a tradícia jeho výroby je dôležitá aj dnes. Mladí ľudia vedia oceniť, keď niečo robíte s vášňou a pre nás je vášeň centrom všetkého, čo v Becherovke robíme.“ hovorí brand manažérka značky Zuzana Benková zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá bylinný likér dováža na slovenský trh.
Viac ako milión predaných litrov nie je jediným dôvodom na oslavu – tento rok sa leto nesie v duchu osláv 50. výročia od namiešania legendárneho drinku Beton. Nechajte sa inšpirovať moderným twistom klasiky v piatich unikátnych variantoch v Becher Beton Bare a objavte čaro Becherovky aj vy!