Značka Pilsner Urquell potvrdila svoju výnimočnosť ziskom prestížneho ocenenia

0
877

Pilsner Urquell patrí medzi najhodnotnejšie značky na medzinárodnom pivnom trhu. Vo verejnom prieskume zrealizovanom agentúrou GfK to potvrdili nielen slovenskí spotrebitelia, ale aj experti. Odborná porota preto rozhodla, že značka Pilsner Urquell tento rok získa prestížne ocenenie Slovak Superbrands Award 2016.

„Je to veľké ocenenie tvrdej práce stoviek ľudí, ktorí značkou Pilsner Urquell žijú. Nevyrábame iba pivo, snažíme sa ľuďom poskytnúť výnimočný zážitok tak, aby sa vždy mohli spoľahnúť na kvalitu skrytú v tom pravom origináli. Ako sa ukázalo, presne to si uvedomuje aj verejnosť,“ povedal marketingový manažér značky Pilsner Urquell Luděk Baumruk na margo tejto pocty.

Medzinárodný program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Odvtedy získal celosvetové uznanie a dnes je cena Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

Členmi komisie sú preto v našich končinách najuznávanejší odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy. Zloženie komisie zaručuje, že ocenenie dostanú len skutočne unikátne spoločnosti. Ocenené značky tak predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty, čo je tiež jedným z najdôležitejších cieľov značky Pilsner Urquell.